maandag 24 augustus 2009

Zelf een wiki

Hm, nu weer een onderwerp verzinnen voor een eigen wiki. Ik merk dat ik het dan toch weer lastig vind om ergens een tekst neer te zetten waarvan je niet precies weet wat ermee kan gebeuren. Het is toch veiliger om een nota voor de minister te schrijven....

Maar goed, een onderwerp: het filmfestival in Rotterdam. Een wike gewijd aan mijn jaarlijkse favoriete uitje: dagenlang films kijken, en het liefst al 's ochtends om half 10 beginnen! Een aanrader. En dan ook nog een link naar de officiele website van het festival om alvast in de stemming te komen.

1 opmerking:

  1. Leuk dat meer mensen het FF als jaarlijks hoogtepunt zien!

    Vanaf de eerste Januari dat ik in Rotterdam woonde (1986...toen was het festival nog heeeel cheesy) tot het jaar dat mijn zoontje werd geboren (2004) nam ik daar ruim 1,5 week voor vrij. Nu? Tja...een paar dagen ga ik altijd wel, dus tot in januari/februari volgend jaar dan maar! NA avondje organiseren?

    BeantwoordenVerwijderen