maandag 3 augustus 2009

Flickr

Leuke website toch altijd dat Flickr! Als je eenmaal gaat zoeken kan je uren kwijtraken... Maar tijdgebrek en tijdsbesteding is geloof ik wel het thema van mijn weblog aan het worden, triest eigenlijk.

Maar nu maar eens een foto van Flickr op dit weblog zien te krijgen. Ah, dat is dus gelukt met wat hulp van Yvette! Ben meteen al tegen een foto aangelopen die beveiligd was. Wel goed, want dat houdt je toch bij de les: je kunt niet zomaar van iedereen foto's of andere informatie overnemen voor je eigen doeleinden. Dit is dus een andere, een waarbij aangegeven was via creative commons, dat ik hem mocht gebruiken.

Drostewonen

Het is het gebouw waarin vroeger een deel van de Drostefabriek zat, en waarin nu mijn nieuwe appartement is gebouwd. Ik ga nog even zoeken naar een foto waarin je een beeld krijgt van de nieuwe wijk, en hoe het geworden is.

Ook gelukt: een eindplaatje: mooi geworden toch? Het kostte wel twee jaar, maar ik woon er heerlijk. En deze foto is afkomstig van de website die wij als VVE zelf bijhouden. Ik ga er dus maar even vanuit dat ik hem mag gebruiken. Hij was in ieder geval niet beveiligd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten