maandag 3 augustus 2009

mash up?

Ik kwam erachter dat ik nog nooit een link heb gemaakt, dus dat is ook nog een oefening voor dit weblog.
Nog een paar mooie foto's gevonden bij het surfen over flickr en aanverwante sites. Al vergeet ik wel telkens om erbij op te slaan door wie de foto gemaakt is, zodat ik dat kan vermelden. Zonde om weg te gooien, dus maar opgenomen.

1. Prachtig licht, en dat gewoon in Nederland ('t Wed, Kennermerduinen).
2. Ook mooi licht, maar volgens mij niet in Nederland genomen ;-).

Goed, en dan de opdracht voor ding 7: mashups. Leuke vindingen allemaal, en mooie combinaties van kaarten en inhoud. Zouden archieven natuurlijk ook wat mee kunnen doen, maar dan moeten we wel ons materiaal digitaliseren, want zonder veel content sta je met dit soort applicaties toch wel een beetje in je hemd lijkt mij.

De leukste vond ik toch wel die met die letters spell with Flickr. Dus een staaltje van deze applicatie als afsluiting.


PS: Nog wel even een gedoe om het passend te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten